Vara este perioada ideala pentru o cura bazata pe fructe si legume

Trebuie să profităm din plin de sezonul cald. În timpul verii putem evita anumite afecțiuni prin consumarea anumitor alimente. Așadar pentru a ne proteja pielea, căpșunele sunt cele care ne oferă 160% din aportul zilnic recomandat de vitamina C. Astfel pielea produce colagen, iar epiderma va fi mai fermă și mai elastică. În acest fel este prevenită și îmbătrânirea prematură. Cireșele ne ajută să scăpăm de durerile musculare pentru că au un conținut ridicat de acid elagic, care are effect antiinflamator. Efectul este același și dacă bem suc din cireșe după febra musculară de la sală. Deși oamenii cred în mod normal că morcovii sunt cei mai buni pentru vedere, o cană de spanac are un conținut mai ridicat de beta-caroten. Compușii acestuia se transformă în vitamina A și ajută corneea. Pentru îmbunătățirea vederii sunt recomandate 3 căni de spanac pe săptămână. Pentru cei care se știu cu tensiuni arteriale, o bună recomandare este ovăzul. Acesta conține arginină dar și un aminoacid care imbunătățește circulația sanguină din întregul corp. În plus, ovăzul scade nivelul colesterolului și crește libidoul. Pentru o respirație proaspătă, alegeți întotdeauna să vă condimentați mâncarea cu scorțișoară, alături de busuioc, cimbru și alte mirodenii. Astfel veți scăpa de respirația urât mirositoare și vă veți putea bucura de o cavitate bucală curată, fără bacterii. Presărați niște scorțișoară peste cerealele de dimineață și nu veți mai întâmpina probleme de acest gen. Piersicile sunt unele dintre cele mai aromate și mai parfumate fructe de vară. Conținutul bogat de fibre le face să devină alimente cu efect laxativ sau diuretic, ceea ce contribuie la eliminarea toxinelor din corp dar și la reducerea grăsimilor din organism. Toate cele prezentate vă pot ajuta să vă mențineți sănătatea dar și greutatea. Asta cu atât mai mult cu cât vă pot diversifica meniul de zi cu zi și vă pot înlocui pofta de dulce. Nu uitați că vara organismul dumneavoastră are nevoie de o cantitate mai mare de vitamine, așadar fructele și legumele nu trebuie să lipsească din alimentația zilnică.