Una dintre cele mai uşoare şi plăcute metode de evadare din cotidianul agitat este masajul

Recunoscut ca o cale sigură si eficientă de relaxare musculară, de recuperare medicală post-operatorie si cel mai adesea, cunoscut pentru combaterea problemelor de circulație si eliminarea toxinelor din organism.

Cercetarile arată că masajul poate să reducă presiunea sângelui, să imbunatatească circulația sanguină sau să creasca nivelul endorfinelor. De asemenea, masajul ajută in probleme cauzate de stress: anxietate si depresie, oboseală, dureri de cap si migrene, dureri musculare, de spate, umeri sau gât.

Dacă vă doriți un corp lipsit de dureri, o stare generală de bine şi puterea de a lupta împotriva stresului, este recomandat masajul reflexogen. Acest tip de masaj este unul general, al întregului corp, care are ca scop eliminarea rapidă a oboselii, si relaxare musculară.

Cel mai cerut masaj, este cel suedez, care implică masarea fiecărui muschi, lovituri ușoare și frectie. Puteți opta și pentru Masajul aroma-terapeutic, cu uleiuri esențiale mixate, in uleiul de masaj. Sau Masajul Shiatzu un tip de terapie, dezvoltat in Japonia, unde se folosește presiunea degetelor pentru a regla fluxul de energie din corp. Este o terapie extrem de relaxantă, cu beneficii care se resimt in intregul corp.

Masajul este considerat o artă si este important să vă lăsați pe mainile unui specialist! Tehnica nu poate fi copiată cu usurință, insă masajul, chiar dacă este realizat intr-o forma rudimentară, are beneficii senzaționale.

Ideal ar fi să faceți masaj o dată pe saptamană, dar frecvența depinde de nevoile fiecăruia, de timp si de buget!