Un nou clip pentru România

Dacă până acum nu am știut prea bine cum să ne facem cunoscute frumusețile țării, de acum încolo Ministerul Turismului încearcă să schimbe această situatie.

În vederea realizării acestui obiectiv, instituția a creat un nou clip de promovare a României ca destinație turistică 365 de zile pe an. În cele aproximativ trei minute ale spotului publicitar, potențialii vizitatori sunt invitați să parcurgă itinerariul fabulos al țării. Scurtul periplu poartă călătorul pe țărmul infinitelor fire de nisip al Litoralului scăldat de apele Mării Negre, care se împletesc cu valurile Dunării albastre. Explorarea dezvăluie trecătorilor glasul mocăniței, zidurile străvechi ale Castelului Bran, veselia maramureșenilor, rezonanța și arhitectura Ateneului Român. Clipul de prezentare al țării noastre îi are ca protagoniști pe fostul tenismen Ilie Năstase și pe naistul Nicolae Voiculeț. Într-o primă etapă, Ministerul Turismului  va lansa spotul în Germania, Israel, Franța, Italia și Marea Britanie.

”Trebuie să intrăm pe piață și cu o promovare, prin aceste clipuri, prin publicații care se distribuie și online, să ne axăm foarte mult pe locurile unice pe care le avem, în speță, Delta Dunării, Munții Carpați, care au cea mai mare biodiversitate.”, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.

Cheltuielile pentru producția acestui clip s-au ridicat la valoarea de 35.000 de euro și au fost necesare patru luni pentru realizarea lui.  Materialul, va rula atât în mediul online cât și la televiziuni din țară și străinătate.