Turiștii nemulțumiți, recompensați

Cele 30 de familii care au venit la mare și nu au avut unde să se cazeze, pentru că toate camerele erau ocupate, se odihnesc acum la alte hoteluri. Reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului au intervenit în acest caz și au rezolvat problema. Unii dintre turiști au fost cazați în alte unități din Eforie Nord, în timp ce alții sunt găzduiți în Eforie Sud și li s-a oferit un bonus la sejurul deja plătit.

Zeci de familii din țară care au venit în concediu la malul mării, la un hotel de două stele din Eforie Nord, s-au trezit cu o surpriză cel puțin neplăcută. Deși și-au cumpărat biletele din primăvară, turiștii nu au avut unde să stea deoarece hotelurile la care aveau rezervări erau pline. Angajații unității de cazare au încercat să se spele pe mâini, spunând că vina aparține agenției de turism care a făcut rezervările. Oamenii nemulțumiți și-au cerut drepturile, mai ales că plătiseră pentru un sejur la hotelul respectiv. În urma unei sesizări, reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului au intervenit pentru a rezolva problema.

Reprezentanții ANPC au sosit pe litoral pentru a gestiona și alte situațiile similare. Cel mai recent a fost reclamat la protecția consumatorului de un turist venit în stațiune Jupiter care-și plătise cazarea cu câteva luni înainte dar… degeaba.

Reporter: Andreea Iliescu ; Imagine: Sorin Hulubei