Traficul pe Podul de la Agigea

Cel mai lung pod cu hobane de pe teritoriul României se află la malul mării și tranzitează Canalul Dunăre-Marea Neagră, lacul Agigea dar și o cale ferată. Investiția de peste 120 de milioane de lei, finanțată, în mare parte, din foduri europene, netezește calea turiștilor către mare și deschide noi perspective pentru comerțul portuar. Podul va face legătura dintre zonele de sud şi de nord ale Portului Constanţa, cu autostrada A2 Bucureşti – Constanţa. Astfel, traficul greu nu va mai traversa oraşele Constanţa şi Agigea şi nici DN 39 Constanţa -Mangalia.

Arta cere sacrificii însă, iar din 2011, de cînd au început lucrările de construcție, șoferii au fost cei care au avut cel mai mult de suferit. Cele mai recente restricții impuse de CNADNR intră în vigoare în perioada ianuarie – februarie. Compania îi anunță pe conducătorii auto că se va circula pe două sensuri de mers, alternativ.

Prima etapă

12.01.2015 – 19.01.2015 se închide circulația pe sensul de deplasare Constanța – Agigea, urmând ca traficul să se desfășoare în ambele direcții pe benzile destinate sensului de deplasare Agigea – Constanța, respectiv câte o bandă pentru fiecare direcție;

A doua etapă

20.01.2015 – 05.02.2015 se va închide circulația pe sensul de deplasare Agigea – Constanța, urmând ca traficul să se desfășoare în ambele direcții pe benzile destinate sensului de deplasare Constanța – Agigea, respectiv câte o bandă pentru fiecare direcție.

Pe acestă perioadă se mențin și restricțiile de viteză și tranzitarea podului cu autovehicule și coloane agabaritice.

Reporter: Andreea Barbu ; Imagine: Nicu Cavachi