Taxa de promovare la Vama Veche

Agenții economici din Vama Veche și 2 Mai vot trebui să scoată mai mulți bani din buzunare de la vară. Nu vă îngrijorați, este vorba de taxa de promovare a stațiunii, iar tariful este nesemnificativ! Introducerea Taxei de Promovare la Vama Veche ne va permite o campanie de promovare cu rezultare care să atingă performanţele pe care le-am obtinut cu Mamaia.” A declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral Delta Dunării.

Modelul de promovare din nordul litoralului românesc este un exemplu pus în practică și de autoritățile din sud. Mai exact, printr-o hotărâre a consiliului local, toți agenții economici din Vama Veche și 2 Mai vor plăti o taxă de promovare care va ajunge la Asociația Litoral Delta Dunării. în octombrie anul trecut s-a anunţat public că Vama Veche devine cel mai nou Brand turistic preluat în management de destinaţie la Asociaţia Litoral-Delta Dunării.

Spiritul liber al Vămii va fi păstrat, însă Vama Veche va trece de granițele țării. Stațiunea este deja un brend binecunoscut, iar ofertele către touroperatorii străini și locațiile speciale din Vamă vor pune această stățiune pe harta destinațiilor de vacanță pentru tot mai mulți străini.

Modelul de promovare de la Mamaia a fost preluat și de alte orașe din țară. Oradea este doar unul dintre exemple, iar începând de anul acesta și Capitala a introdus taxa de promovare. Cât de curând modelul va fi aplicat și la Iași.

Reporter: Cerasela Videanu ; Imagine: Adrian Florea