Stațiunea Mamaia are un nou clip de promovare

Filmul este finanţat din bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă, şi va fi folosit pentru promovarea staţiunii la târgurile interne şi externe la care vom participa.

După lansarea în 2014 a filmului oficial al staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă, Asociaţia Litoral – Delta Dunării pregăteşte o nouă versiune a acestuia, ce va fi lansată în februarie 2017, la Târgul de Turism al României. Potrivit președintelui Asociației, echipa de filmare a surprins cele mai frumoase evenimente ale verii care a trecut.

După deja cunoscutele clipuri de promovare lansate de fostul edil al Constantei, in care vedete precum Loredana, Cabron sau Delia și chiar insusi Radu Mazare, făceau furori pe plajele din Mamaia, anul acesta Asociația Litoral Delta Dunarii pare să fi schimbat strategia. Vedetele noului clip sunt chiar prinipalele puncte de atractie ale stațiunii: de la delfinariu, hoteluri, casino sau plajele extinse si pâna la cluburile de noapte în care domnii generoși sunt dispusi să lase adevarate averi  pentru câteva ore de distracție.

Lansarea filmului de trei minute a starnit insa pareri pro si contra. Daca agentii de turism il considera foarte bun si sunt convinsi ca ii va atrage pe turisti, unii hotelieri cred ca producatorii dar si cei care l-au comandat ar fi trebuit sa se axeze mai mult pe turistii straini si sa promoveze, ceea ce acestia isi doresc de la litoralul romanesc.

Clipul va fi preluat si promovat pe site-urile proprii  de către hotelieri și  agenţii de turism.  Tenismenul Horia Tecău, primul Ambasador al staţiunii Mamaia, va fi cel care va spune în acest film „Welcome to Mamaia!”.

Redactor: Camer Nita