Serviciul Public de Impozite şi Taxe Locale Constanţa a extins sistemul de evaluare electronică (VIDEO)

Serviciul Public de Impozite şi Taxe Locale Constanţa a extins sistemul de evaluare electronică a activităţii de la ghişeele unice ale instituţiei. Altfel spus, contribuabilul poate să-şi exprime aprecierea sau, din contră, nemulţumirea, faţă de calitatea serviciului prestat de funcţionarul public în faţa căruia s-a aflat. Prin intermediul acestui sistem, fiecare cetăţean care intră în legătură directă cu angajaţii poate acorda calificativul de foarte bine, bine sau satisfăcător, prin apăsarea butonului aferent notei de pe aparatul amplasat la nivelul fiecărui ghişeu. Datele sunt ulterior transmise unei staţii centrale care înregistrează ora, staţia locală şi mesajul transmis. Sistemul conţine numele complet al fiecărui operator de la ghişeu şi permite obţinerea de date comparative pe anumite perioade de timp, motiv pentru care se poate observa cu uşurinţă calitatea serviciilor şi randamentul funcţionarilor la anumite intervale orare. În baza rezultatelor obţinute, managementul instituţiei evaluează atât resursa umană şi decide asupra modului de organizare şi repartizare a acesteia în cadrul agenţiilor fiscale, cât şi calitatea serviciului prestat. Sistemul, denumit “controlori de opinie” a fost implementat în anul 2011 ca program pilot doar la nivelul Agenţiei fiscale nr. 2 din str. Nicolae Grindeanu nr. 66, iar recent a fost dezvoltat şi la nivelul ghişeelor unice din cadrul agenţiilor fiscale nr. 1 şi 4 din str. Badea Cârţan nr. 3, Agenţiei fiscale nr. 3 din străzile Atelierelor nr. 3 şi Griviţa nr. 50 şi Agenţiei fiscale nr. 6 din strada Sulmona nr. 22.

Redactor: Cristina Plesca