SC RAJA SA a prelungit activitatea Comandamentului pentru Situaţii de Urgenţă

În urma prelungirii atentionarii de Cod Galben de vant emisă de Administraţia Naţională de Meteorologie, valabilă pentru sambata, 23 martie, ora 8,00 pâncomandament RAJAă la ora 17,00, pentru buna funcţionare a sistemului de alimentare cu apă şi canalizare şi pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea, la nivelul S.C. RAJA S.A. s-a prelungit activitatea Comandamentului pentru situaţii de urgenţă, până la expirarea Codului Galben. Pentru asigurarea funcţionării sistemelor operate, la nivelul comandamentului vor fi constituite zeci de echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare, echipe ce vor asigura permanenţa în toată această perioadă.

Societatea asigură toţi abonaţii că RAJA Constanţa va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemului sunt cele legate de lipsa energiei electrice – cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt. Aşa s-a intamplat şi noaptea trecută. Din cauza vântului puternic, la ora 3,30 s-a produs o avarie Enel pe liniile de medie tensiune în localitatea Mihail Kogălniceanu. În consecință, stațiile de pompare, care funcționează cu energie electrică, s-au oprit, iar abonații din Koglăniceanu, inclusiv unităţile militare, aeroportul și fabrica de lactate Dorna au fost lipsite de apă potabilă. Tot în această dimineață, la ora 6,00, în localitatea Ostrov s-a oprit alimentarea cu tensiune electrică a stației de pompare, motiv pentru care toți abonații din localitate au rămas fără apă potabilă. Si in acest caz, avaria a fost anuntata dispeceratului Enel. Sâmbătă la ora 10 a fost reluată alimentarea cu tensiune a stației de pompare din localitatea Ostrov, după ce echipele Enel au remediat avaria survenită, iar SC RAJA SA Constanța a putut porni pompele și s-a reluat furnizarea cu apă în toată localitatea. În continuare există probleme la Mihail Kogălniceanu, tot din cauza unei avarii pe linia de medie tensiune a Enel.

Totodată, reprezentanții RAJA SA fac apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44.

Redactor: Doina Sirbu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.