Rompetrol în Top 10

Rompetrol a intrat în premieră în top 10 branduri din România, așa cum reiese dintr-un studiu făcut de Brand Finance. Cu o creștere de 44% față de anii trecuți, Rompetrol a avut o evoluție fulminantă. Brandul a urcat din punct de vedere financiar la 111 milioane de euro, de la 77 de milioane de euro anul precedent şi a intrat astfel în top 10.

Elementele care au contribuit decisiv la această ascensiune, sunt următoarele: produsele și serviciile de calitate oferite, rezultatele operaționale și financiare ale subsidiarelor grupului ce activează pe plan intern- în 2018 Rompetrol Rafinare a înregistrat 22 de recorduri operaționale,  strategiile de marketing, comunicare sau resurse umane, programul de rebranding al stațiilor Rompetrol început din 2013, respectarea și onorarea angajamentelor asumate și proiectele de responsabilitate socială implementate.

Deşi a fost mai puţin vizibil în România la început, Rompetrol este un brand cu o istorie de peste 40 de ani. Compania a fost înființară în 1974, pentru a reprezenta industria petrolieră din România peste hotare, un sector cu o istorie și experiență de peste 160 de ani. Compania oferea servicii din zona extracției

Redactor: Sondra Sandu