Rompetrol, activități de retail în creștere în acest an

Grupul KMG International a continuat în primele patru luni ale anului să-și consolideze și să-și dezvolte activitățile de retail în regiunea Mării Negre, prin deschiderea unui număr de 12 noi stații, dar și extinderea gamelor de produse și servicii oferite.

“Rompetrol depune eforturi susținute pentru a satisface întotdeauna nevoile clienților din România și din regiunea Mării Negre, dar și pentru a veni în întâmpinarea acestora cu noi servicii și produse. În această perioadă dificilă, am reușit să ne protejăm angajații și clienții, dar și să ne continuăm investițiile și implicit, crearea de noi locuri de muncă și noi surse de finanțare a bugetelor locale și centrale.” declară Vlad Rusnac, Chief Marketing & Retail Officer al KMG International.

Astfel, subsidiarele KMG International au reușit în perioada ianuarie – aprilie deschiderea unui număr total de 12 noi stații Rompetrol în România, Bulgaria și Georgia, atât stații proprii, cât și Partener Rompetrol și Rompetrol Expres. În următoarele două luni de zile, acestea și-au propus finalizarea și deschiderea a 19 noi unități, respectiv 11 în România, una în Bulgaria, 4 în Georgia și 3 în Republica Moldova.

Toate benzinăriile Grupului din regiunea Mării Negre au fost în această perioadă deschise și au funcționat în acord cu recomandările și deciziile adoptate de autoritățile locale și centrale. În același timp, acestea s-au implicat în susținerea luptei autorităților impotriva noului virus, prin donații de carburanți, materiale sanitare și echipamente medicale.

Pentru reducerea și optimizarea timpului petrecut în stații de către clienți, în condiții de siguranță și distanțare socială, compania a lansat un concept unic pe piața de profil – „ZERO CONTACT”, prin care aceștia pot solicita și obține un card de alimentare cu carburanți – Fill & Go, pot alimenta direct la pompă și pot folosi metodele online de plată a facturilor curente.

Pe fondul măsurilor de limitare a deplasărilor interne și internaționale și ulterior de instituire a stărilor de urgență în regiune, vânzările de carburanți prin stațiile Rompetrol au înregistrat un trend descendent de la mijlocul lunii martie, atât față de lunile anterioare, cât și față de perioada similară a anului trecut.

“Adaptarea rapidă în luna martie la noile măsuri și restricții generate de virusul COVID19, flexibilitatea în diversificarea și extinderea produselor și serviciilor oferite, creativitatea de a dezvolta noi instrumente/măsuri de prevenție pentru aprovizionarea de către clienți cu carburanți și produse ne-au permis o reducere semnificativă a impactului asupra activităților noastre.” adaugă Vlad Rusnac.

Pe fondul răspândirii virusului COVID 19, subsidiarele Grupului au implementat o serie de măsuri suplimentare pentru protejarea sănătății și creșterea siguranței angajaților și a clienților în benzinăriile Rompetrol. O parte dintre aceste măsuri vor fi menținute și în perioada următoare, în linie cu recomandările autorităților.

Redactor: Mihaela Țânțaru