Reprezentanții agențiilor din turism au ales să-și facă propriul film de promovare

O echipă de profesioniști a lucrat, timp de șase luni la clipul de promovare a stațiunii Mamaia, iar rezultatele sunt spectaculoase.

Dacă anul trecut hotelierii, patronii de cluburi și agențiile de turism au cheltuit peste 30.000 euro pentru piesa cu Loredana, anul acesta, sumele au fost reduse la mai puțin de o treime. Filmul de promovare va fi distribuit la târgurile de turism din toată lumea.

Reprezentanţii Asociaţiei Litoral Delta Dunării spun că primarul Radu Mazăre nu a fost exclus din campania de promovare a staţiunii. Deşi nu mai apare în imagini va participa activ la orice acţiune care promovează Mamaia. Pe13 martie, primarul Constanţei îi va însoţi pe reprezentanţii agenţiilor de turism la Tîrgul de profil de la București. Filmul de prezentare va fi însoțit de un show pus în scenă de Fashion TV și de deschiderea oficială a site-ului web al stațiunii.

Reporter: Andreea Barbu ; Imagine: Bogdan Grigorescu