Protecția Consumatorului face bilanțul pe litoral

Numărul de reclamații făcute de turiști către Protecția Consumatorului a explodat în luna august. Peste 200 de plângeri au fost înregistrate în ultima lună de vară, iar printre cele mai întâlnite se referă la produsele alimentare, dar și la condițiile de cazare din unitățile hoteliere.

Avalanșă de sesizări la Protecția Consumatorului în luna august. Din totalul celor peste 300 de sesizări primite de la înființarea Comandamentului litoral 2016, din acest sezon estival, peste 200 au fost înregistrate numai în luna august. Controalele comisarilor s-au lăsat cu amenzi de peste 1 milion și șapte sute de mii de lei în urma gravelor abateri constatate.

În total au fost efectuate aproximativ 1300 de controale la diverși agenți economici, iar comisarii au dispus încetarea temporară a activității în 52 de cazuri. Pe lângă produsele expirate, Comisariatul Pentru Protecția Consumatorului a primit și numeroase plângeri privind ocuparea cu șezlonguri a  plajelor recent extinse.

Problema plajelor ocupate abuziv a fost în prim-plan întregul sezon estival, însă autoritățile au aruncat responsabilitatea una în curtea celeilalte, iar în tot acest timp patronii și-au văzut de treabă și au realizat încasări uriașe.

Reporter: Bogdan Bolojan ; Imagine: Cristian Rizea