Primele reclamații de după Black Friday

Au trecut mai bine de două săptămâni de la Black Friday, iar Comisariatul pentru Protecția Consumatorului primește plângeri pe bandă rulantă de la clienții care au comandat produse online. Unora nu le-au ajuns comenzile nici pînă în ziua de astăzi.

Tot mai mulți constănțeni sunt nemulțumiți de faptul că le întârzie comenzile pe care le-au făcut de Black Friday. Asta în condițiile în care unele magazine online înscrise în promoții promiteau livrarea produselor în numai 24 de ore.

Comisariatul Județean Pentru Protecția Consumatorilor a primit în ultima perioadă o mulțime de plângeri de la clienții nemulțumiți.

Conform legii, comanda trebuie onorată în maximul 30 de zile de la plasarea ei, în caz contrar clientul putând să renunțe la achiziționarea produsului. În cazul în care banii pentru produs au fost deja plătiți, retailerul se obligă să înapoieze întreaga sumă.

Reporter: Bogdan Bolojan ; Imagine: Cristian Rizea