Pod cu cerinţe speciale

Gabara necesară transportului de mare tonaj întârzie să apară la Constanţa. Si in timp ce podul Agigea este închis, la podul rutier care leaga Portul de Autostrada, lucrările se desfăşoară cu încetinitorul. Betonul necesar constructorilor este în prezent plimbat pe o rută ocolitoare de 80 de kilometri.

Materialul de constructie trebuie să ajungă de la staţia de beton aflată în partea de nord a podului rutier până în partea de sud, unde se desfăşoară lucrări. In tot acest timp, betonul poate suferi schimbări din cauza condiţiilor meteo şi poate fi refuzat de constructori. În prezent, durata transportului este de o oră şi două zeci de minute iar la fiecare două zile au loc aproximativ şapte transporturi. La începutul lunii noimbrie va fi pusă în funcţiune o gabară.

Costurile suplimentare vor fi analizate la sfârşitul lunii şi vor fi suportate de agenţii economici. Lucrările vor fi încheiate în luna mai 2014 iar din iunie podul va fi pus în funcţiune.

Reporter: Ana-Maria Stancu ; Imagine: Adrian Corchie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.