Organismul copilului trebuie să fie sănătos si pregătit pentru sezonul rece

Un organism cu o imunitate scazuta prezinta o stare de epuizare si slabiciune, lipsa poftei de mancare si imbolnaviri frecvente (raceli si gripe.
Pentru a creste imunitatea celor mici, mamicile trebuie sa le asigure o alimentatie sanatoasa, un somn linistit, activitati sportive si o igiena corespunzatoare a mainilor.

Pentru ca inceputul de an scolar sa fie unul fara griji copilul dvs,  Preparatele multivitaminice sau polivitaminele sunt utile in cresterea imunitatii, dar trebuie sa cereti sfatul medicului asupra produselor, pentru ca in farmacii exista zeci de picaturi, capsule și  siropuri, dar numai cateva sunt eficiente. Produsele homeopatice se afla de asemenea pe lista solutiilor recomandate pentru stimularea imunitatii.

Imunitatea copilului depinde si de odihna. De aceea este importanta respectarea orelor de somn. Copiii mici trebuie sa mearga la culcare in jurul orei 9 seara si sa doarma la pranz, iar scolarii mari si adolescentii de la 10 seara.

Aerul curat si baile de soare sunt esentiale pentru sistemul imunitar, Expunerea  va asi­gura necesarul de vitamina D, una dintre cele mai importante pentru prevenirea rahitismului

Acestea au fost doar cateva idei de intarire a imunitatii copilului tau. Cu siguranta, exista o multitudine de alte metode naturale, pentru ca resursele naturii sunt multiple si nu trebuie decat sa ne facem timp pentru a ne informa.