OPC stă cu ochii pe agenții economici de pe litoral

Turiștii nemulțumiți de serviociile primite pe litoral sau cei care constată neconcordanțe între condițiile din ofertele de cazare și cele primite, se pot adresa mai ușor autorităților din domeniu. Protecția Consumatorului a deschis încă două puncte, pe lângă cel din Constanța, și anume, în Costinești și Neptun.

Turiștii care nu sunt mulțumiți de produsele sau serviciile primite pe litoral pot face reclamații la cele 3 puncte ale Comandamentului Litoral din Constanța, Neptun și Costinești. Sesizările vor fi verificate în teren de inspectorii Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului. Totodată, aceștia vor face controale pe litoral pe toată durata verii.

De la începutul sezonului estival 2017 și până în prezent, au fost înregistrate zeci de sesizări venite din partea turiștilor, cu privire la serviciile oferite de operatorii din Turism. Mulți au reclamat condițiile de cazare care, în opinia lor, nu coincid cu cele prezentate în oferte, dar și mâncarea din restaurante. De precizat că mai multe localuri au primit sancțiuni drastice, după ce s-a constatat că nu respectă condițiile impuse privind igiena, condițiile de depozitare a alimentelor termenele de valabilitate. Amintim terasa ”La Steaguri” din Mamaia, ”Cuptorul cu Plăcinte” din Satul de Vacanță, ”Cherhanaua” din Vama Veche și altele. Dintre toate, cea mai mare sancțiune a primit-o administratorul Cuptorului cu Plăcinte, care a primit o amendă de 92.000 lei plus suspendarea activității pentru o perioadă de 6 luni.

Redactor: Daniel Albu