Omul sfinţeşte locul, iar zicala se aplică foarte bine şi în turism

Degeaba înfrumusetăm stațiunile, dacă serviciile lasă de dorit. Acestea trebuie să fie impecabile, pentru ca vizitatorii să se simtă bine în concediu. De aici şi nevoia de perfecţionare a angajaţilor de pe litoralul românesc.

Programul se axează pe oameni, principala resursă a turismului. Personalul hotelurilor, restaurantelor, dar și al magazinelor de pe litoral trebuie să fie bine pregătit, să vorbescă politicos și să ofere servicii de calitate. În acest sens, a fost lansat un proiect de formare europeană pentru servicii turistice de calitate.

Prin proiectul european vor beneficia gratuit de consiliere și orietare profesională nu mai puțin de 300 de persoane. Alți 185 de angajați în domeniul turismului vor urma cursuri de specializare.

La finalul cursurilor, participanții vor primi diplome prin care le vor fi recunoscute competențele și astfel vor putea accede la post mai bun. În plus, anagajații care promovează examenele vor primi subveții cuprinse între 650 și 850 de lei.

Reporter: Alexandra Uveghes ; Imagine: Matei Ghioc