Nemulțumirile călătorilor RATC

În timp ce, pe stradă,  oamenii îngheață în stații minute în șir, sau sunt nevoiți să alerge după autobuzele ai căror șoferi nici măcar nu opresc, cei de la RATC așteaptă, la birouri, mailuri cu nemulțumiri și sugestii de la călători. Conducerea Regiei a anunțat că va desfășura un sondaj de opinie, iar fiecare călător își poate exprima părerea cu privire la calitatea serviciilor de transport în comun. Am încercat să aflăm și noi ce părere au constănțenii.

Părerile călătorilor diferă în funcție de frecvența de circulație dar și de liniile pe care au nevoie să se deplaseze. Astfel, în stații din diverse zone ale orașului, comentarii diverse.

Cei ce doresc să participe la sondaj trebuie să ştie că acesta se desfăşoară în perioada 24 februarie-15 martie, iar propunerile trebuie să se refere la liniile existente, eventuale trasee noi, frecvenţa de circulaţie sau amplasare staţii.

Propunerile se pot trimite pe trei căi: prin mail, prin fax şi prin poştă cu menţiunea „Pentru sondaj opinie călători”.

Reporter: Andreea Barbu ; Imagine; Bogdan Grigorescu