Marinarii şi armatorii pot sesiza ANR la TELVERDE

Incepand din aceasta saptamana Autoritatea Navală Română a pus la dispoziţia persoanelor interesate serviciul TELVERDE. Acesta poate fi apelat gratuit din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, 24 de ore din 24. Problemele legate de siguranţa navigaţiei vor fi tratate prioritar.

Numărul alocat acestui serviciu este 0800 500 100. Apelantul este îndrumat pe una din cele două direcţii: semnalarea aspectelor legate de siguranţa navigaţiei şi semnalarea aspectelor legate de alte domenii de activitate gestionate de Autoritatea Navală. După primirea semnalului sonor, apelantul are la dispoziţie cateva minute pentru formularea mesajului. Mesajele sunt preluate şi tratate de către compartimentele de specialitate din cadrul ANR, în funcţie de specificul problemei. Problemele semnalate, care sunt legate de siguranţa navigaţiei vor fi tratate prioritar. Totodată, la preluarea apelului, persoanele vor furniza datele proprii de identificare, respectiv: nume, prenume, adresa de domiciliu, număr de telefon şi e-mail. Serviciul TELVERDE al Autorităţii Navale este pus la dispoziţia publicului pentru a facilita accesul la informaţiile din domeniul de activitate al ANR, pentru a creşte gradul de transparenţă instituţională şi a combate birocraţia în relaţia cu publicul.

Redactor: Camer Nita