Mamaia, model în România

Taxa de promovare plătită de agenții economici din Mamaia urmează să fie copiată și la Oradea. Inițiativa de promovare a turismului din zona de litoral și a Deltei Dunării se pare că reprezintă reteța succesului pentru a atrage cît mai mulți vizitatori care să beneficieze și de servicii pe măsură.

Mai multe orașe din România se arată interesate de modelul taxei de promovare plătită de agenții economici din stațiunea Mamaia.

Așa că la Tîrgul de Turism din Capitală, Mamaia și destinațiile din Deltă au fost date drept exemplu. Aici urmează să ajungă, vara viitoare și turiștii care vor să-și petreacă vacanța pe litoral, așa că agențiile s-au întrecut în oferte.

Până la vacanțele românilor de vara viitoare, luptele cele mai importante se desfășoară pentru alegerea unor destinații de Crăciun și Revelion accesibile.

Reporter: Bogdan Bolojan ; Imagine: Cristian Rizea