Investițiile și promovarea, puncte cheie pentru dezvoltarea turismului

Un grup de agenţi de turism din Turcia se află, în aceste zile, la Mamaia, într-un infotrip menit să-i convingă să vândă destinaţiile româneşti de la mare. Vizita de documentare este organizată de Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi patronatul agenţiilor de turism din Turcia – TURSAB.

Reprezentantii agentiilor de turism din Turcia, una din cele mai populare destinatii de vacanta din lume, au sosit in Constanta la o sesiune de networking cu hotelierii si agentii de turism de la malul marii. Constanta si Mangalia au fost puncte de reper pentru a dezvolta turismul in Antalya, in anul 1970. Asa ca, reprezentantii agentiilor de turism au marturisit ca se simt in orasul nostru ca acasa.

Ca si sfaturi pentru dezvoltarea turismului specialistii turci considera ca investitiile si promovarea sunt puncte cheie pentru a atrage un numar mare de turisti. Delta Dunarii si viata de noapte din statiunea Mamaia pe timpul verii sunt principalele puncte de atractie pentru strainii ce sosesc  la noi in tara.

Bugetul pentru promovarea turismului pus la dispozitie de Guvernul Romaniei este incomparabil cu cel al Turciei.

Serviciile asigurate de Asociaţia Litoral – Delta Dunării, în cadrul vizitei de documentare a agenţilor de turism din Turcia sunt finanțate din bugetul ce provine din taxa de promovare a stațiunii Mamaia – Sat Vacanţă, iar principala companie aeriană turcă asigură transportul aerian al grupului.

Reporter: Camer Nita ; Imagine: Narcis Verdes