Imobilele ADPP şi SPAS Mangalia rămân în administrarea celor două servicii

Convocaţi într-o şedinţă extraordinară la sediul primăriei, consilierii din Mangalia şi-au reluat „obiceiul“ lungilor certuri şi polemici, stârnind indignarea celor prezenţi în sală. În cadrul şedinţei a fost aprobat un nou Regulament de organizare şi funcţionare a Direcţei Poliţia Locală Mangalia, un ajutor de urgenţă, noile contracte pentru garaje, precum şi transformarea unor posturi din cadrul Spitalului Municipal. Un singur proiect de pe ordinea de zi a picat la vot.

Proiectul de trecere a patrimoniului Administrației Domeniului Public și Privat şi Serviciului Public de Asistență Socială Mangalia în administrarea primăriei a fost votat doar de către consilierii PNL prezenţi în sală. S-au opus trecerii aleşii PSD, ALDE, UNPR şi PMP. Potrivit iniţiatorului, proiectul ar fi putut trece cu zece voturi din nouăsprezece, timp în care aleşii „de opoziţie“ au susţinut că, fiind vorba despre bunuri imobile şi mobile de patrimoniu, potrivit legii, ar fi fost necesar un vot cu două treimi din numărul consilierilor în funcţie.

Proiectul nu a trecut de girul majorităţii consilierlor locali. Discuţii aprinse au început şi pe marginea unui raport al Curţii de Conturi în care se arată că, la ADPP Mangalia s-ar fi produs, numai cu iluminatul public din localitate, un prejudiciu de aproape 15 miliarde de lei.

Cearta consilierilor a fost aspru sancţionată de cetățenii aflai în sala de şedinţe:

La şedinţa de consiliu au participat şi peste 15 cadre didactice ale Grădiniţei nr. 3, care i-au rugat pe aleşii locali să nu dea curs unei adrese înaintate de Primăria Mangalia Inspectoratului Şcolar Judeţean prin care se cere desfiinţarea unităţii de învăţământ şi subordonarea sa Şcolii nr. 3.

Consilierii locali au promis că se vor apleca asupra acestei probleme şi că, la viitoarele discuţii privind desfinţarea Grădiniţei nr. 3 vor invita şi cadrele didactice.

Redactor: Mihaela Dubei-Marin