Hotelurile de 4 sau 5 stele din stațiunea Mamaia iși intâmpină clienții cu personal nepregătit

Oficial suntem in plin sezon estival. Hotelierii au terminat curățenia și au amenajat camerele, au angajat personal și au deschis larg porțile unităților pentru primirea turștilor. Dar când vine vorba de pregătirea profesională a salariaților lucrurile se schimbă. Mulți recepționeri nu cunosc prețurile camerelor, dotările sau facilitățile de care beneficiază turiștii.

Am încercat și noi să aflăm care este prețul de cazare intr-o cameră dublă pentru săptămâna viitoare la unul din hotelurile de lux din Mamaia. Cu țigara în mână, persoana de la recepție ne-a poftit, cu plictiseală, să ne adresăm unei alte angajate, prin intermediul telefonului.

Scenariul după care s-a ghidat echipa Litoral tv in aflarea informațiilor vizează rezervarea unei camere de hotel pentru niște părinți care aniversează 25 de ani de căsnicie. Ca atmosfera să fie extrem de romantică, cei doi copii ai familiei s-au gândit să le facă o surpriză. O sticlă de sampanie și petale de trandafir ar completa scenariul. Doar că la hotel, trebuie ca rudele să ajungă inaintea cuplului, pentru a le aranja in cameră.

Au existat si cazuri in care receptionerii au dat dovadă de amabilitate și le-au explicat turistilor interesati care sunt preturile si beneficiile unei sederi in cadrul hotelului pe care il reprezinta. Ca medie, una din zece unități de cazare din statiunea Mamaia are personal calificat, in timp ce restul salariatilor afisează lipsă de interes față de clienți și sunt neinformați cu privire la serviciile oferite.

Reporter: Andreea Iliescu ; Imagine: Sorin Hulubei