Echipele RAJA intervin pentru rezolvarea solicitărilor

În urma atenționărilor meteo, la nivelul societății SC RAJA SA s-au luat toate măsurile necesare pentru a putea soluționa problemele cu promptitudine, echipele companiei fiind pregătite să  intervină cu wome, vidanje și pompe de mare putere. 

Până la această oră, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii SC RAJA SA s-au înregistrat 32 de reclamații primite din municipiul Constanța și 11 din Eforie Nord. Cele mai multe sesizări vizează zonele: Intrarea Primăverii, Cartierul Medeea, Cartierul Coiciu, Cartierul Tomis Nord,  zona Poarta 6, Faleză Nord  dar și Stațiunea Mamaia, în zona Butoaie. Pentru Eforie Nord reclamațiile au vizat sistemul de canalizare stradal de pe străzile  Violetei și Al. Lăpușneanu.

Echipele de interventie au răspuns la toate aceste solicitări, iar la ora actuală toate sunt în curs de rezolvare. Totodată, pentru a putea răspunde cu promptitudine, echipele de intervenție vor asigura permanența în toată această perioadă.

Reprezentanții RAJA SA fac un apel catre toţi abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situatii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numarul de telefon 0241.924.

Redactor: Isabela Boantă