Criza economică i-a făcut pe români să mute vacanţele la coada listei de priorităţi

Conform datelor puse la dispozitie de catre Institutul National de Statistica, sosirile inregistrate in structurile de primire turistica din tara in trimestrul I din 2013 au crescut cu 8,2% fata de cele inregistrate in acelasi trimestru al anului trecut. Din numarul total de sosiri, 79% au fost efectuate de turisti romani si doar 21% de turisti straini.

O evolutie foarte buna a inregistrat si turismul pe litoralul Marii Negre urmare a investitiilor masive care s-au facut in aceasta zona. Statiunea Mamaia ramane regina litoralului insa o dezvoltare accelerata s-a inregistrat in zona Mamaia Nord acolo unde investitori cu traditie si experienta au pus bazele unor complexuri turistice de inalta clasa.

Chiar la mijlocul acestei saptamani, Primăria Năvodari, dovedind inca o data ca poate fi un partener de succes al investitorilor in turism, ne-a adus la cunostinta printr-un comunicat de presa faptul ca o noua unitate turistica isi va deschide portile. Noul ansamblu turistic, Phoenicia Luxury, este construit pe o suprafaţă de peste 15.000 de metri pătraţi, avand un numar de 400 de locuri de cazare ce respecta standardele internationale. Amplasamentul locatiei este unul cat se poate inspirat, daca tinem cont ca aceasta locatie se afla in apropierea cluburilor si a altor facilitati de agreement.

Investitorul este unul de top pentru litoralul romanesc, avand in vedere faptul ca aceste 400 de noi locuri de cazare se adauga altor 6000 de locuri de cazare pe care le detine in ansamblul turistic national.

Cert este ca turismul romanesc este pe un trend ascendent in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite. Acum mai ramane ca hotelierii sa-si repozitioneze strategia in baza potentialului economic actual.