Consumul de apă, raportat telefonic

Call-center-ul implementat de sc RAJA sa pentru preluarea indexului se dovedește a fi extrem de util. Sistemul de raportare este comod și funcționează sub forma unui robot telefonic ce preia non-stop datelele de la consumatori. Aceștia trebuie să fie atenți și să trimită indexul cu cinci zile înainte de finalul perioadei inscrise pe factură.

Consumatorii care au contract încheiat cu S.C RAJA S.A pot raporta consumul de apă în mod rapid și comod. Tot ce trebuie să facă este să apeleze serviciul call center la numerele de telefon

0241.924, 0241.541.953 şi 0241.695.343

și vor fi ghidați de un robot.Toată operațiunea durează aproape un minut, iar serviciul funcționează 24 de ore din 24. Pentru ca raportarea telefonică a indexului să fie validă , consumatorii trebuie să țină cont de câteva detalii.

Datele trebuie transmise către S.C RAJA S.A cu cel puțin cinci zile înainte de următoarea perioadă de consum. Clienții S.C RAJA S.A care dețin mai mulți contori vor efectua operațiunea de autocitire și transmitere a indexului prin serviciul call center, pentru fiecare aparat în parte, fiind utilizată și seria acestuia.

Reporter: Ana-Maria Stancu ; Imagine: Adi Florea