Comandamentul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului nu este cunoscut de turişti

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FQqyeuLvJEw[/youtube]Faptul că românii nu sunt foarte pretențioși atunci când vine vorba despre serviciile sau produsele pentru care plătesc este foarte cunoscut. Cei mai mulți turiști nici măcar nu știu despre existența punctului de lucru pentru Protecţia Consumatorului din Mamaia.

Chiar și atunci când răbdarea le este pusă la încercare, turiștii admit că rareori ajung să se adreseze Comisariatului pentru Protecția Consumatorului. De cele mai multe ori, ei poartă negocieri direct cu agentul economic care i-a nemulțumit.

Puținii turiști care sună la Comisariatul pentru Protecția Consumatorului au dintre cele mai diverse reclamații.

Există și persoane care nici măcar nu știu că există o instituție ce le protejează drepturile de consumatori. Ce fac atunci când sunt nemulțumiți?

Reporter: Bogdan Bolojan ; Imagine: Victor Nita

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *