Ce mai uită turiștii prin hoteluri

Vacanța sau concediul la mare poate fi, pentru unii, cea mai așteptată perioadă din an. Însă toată distracția și buna dispoziție de care au avut parte pot fi umbrite de pierderea unui obiect personal.

Nu o singură dată s-a întâmplat ca turistul, indiferent că e român sau strâin, să uite câte ceva în hotel. Poate fi o geantă, un telefon sau un suvenir cumpărat pentru cei de acasă. Cum cazurile au fost din ce în ce mai dese și mai hazli, hotelierii au făcut un top al obiectelor rătăcite.

Periuțele de dinți și papucii de plajă sunt deja banalități. Mai nou se uită laptopuri, bijuteri sau chiar…vibratoare. La recepția unui hotel din nordul stațiunii Mamaia a sunat, într-una din zile, o tânără care și-a uitat lenjeria intimă, solicitând returnarea acesteia printr-o firmă de curierat, întrucât avea valoare sentimantală, după cum singură a argumentat. Au fost și alte cazuri în care turiștii au anunțat că și-au uitat șamponul cu salvie.

Pentru cei ce nu știu încă, reprezentanții hotelurilor sunt obligați prin lege să păstreze timp de doi ani fiecare bun piedut sau uitat și să contacteze proprietarul. De asemenea, în regulamentul fiecărui hotel trebuie să existe informații despre perioada de depozitare a bunurilor personale, în cazul uitării acestora. Dacă pierdeți sau lăsați lucruri la hotel, trebuie să informați imediat recepția hotelului. Dacă ați pierdut un obiect în timpul șederii, personalul este obligat să restituie obiectul găsit. Dacă un obiect este găsit ulterior părăsirii hotelului, recepționerul trebuie să contacteze proprietarul pentru returnarea bunului găsit.

Redactor: Daniel Albu