Ce limbi trebuie să vorbeşti pentru un salariu net de 4.000 de lei pe lună

Cei care cunosc limbi „extravagante” pot avea venituri foarte bune într-un call center din România. De multe ori, însă, astfel de angajaţi nu sunt disponibili în ţară şi trebuie aduşi din străinătate. Cea mai căutată limbă pe piaţa de call center din România este rusa, iar vorbitorii de farsi sunt cei mai bine plătiţi. Şi franceza este din nou la mare căutare. De cealaltă parte, cele mai mici salarii sunt oferite în call centerele care acoperă piaţa locală, unde este necesară doar limba română. Locurile de muncă din call centere sunt foarte căutate de români. Într-un top realizat de o frima de recrutare, care descrie cele mai ofertante specializări din 2014, în fruntea clasamentului se află domeniul vânzărilor, cu aproape 5.000 de locuri de muncă la nivel naţional, urmat de call-center (relaţii cu clienţii), cu peste 3.600 de posturi scoase la bătaie. În majoritatea call centerelor care oferă servicii pentru companii străine, limba engleza (scris şi vorbit) este probă eliminatorie pentru toţi candidaţii. TOP 7 cel mai bine plătite limbi în call center, este urmatorul:1. Farsi (se vorbeste în Iran): salarii cuprinse între 2.700 lei – 4.000 lei net, 2. Rusa: salarii cuprinse între 1.900 – 2.800 lei net (cea mai cautată limbă străină pe piaţa de call center din Capitală) , 3. Franceza: salarii cuprinse între 1.900 – 2.800 lei net, 4. Polona: salarii cuprinse între 2.000 – 2.700 lei net, 5. Spaniola: salarii cuprinse între 1.700 – 2.700 lei net, 6. Tagalog (Filipine): salarii cuprinse între 2.000 – 2.500 lei net si 7. Sârba cu salarii cuprinse între 1.800 – 2.500 lei net.