Care sunt acele vitamine care au grijă să arătăm spectaculos

Una dintre cele mai importante vitamine este Vitamina A, pentru ca protejează pielea și previne îmbătrânirea. Uleiul de pește, ficatul, galbenușul, laptele și produsele lactate sunt alimente la îndemână care conțin Vitamina A.

Vitamina B1, îmbunătățește hrănirea pielii și a firului de păr și tratează dermatita seboreică.  La fel și Vitamina B2 pe care o puteți asimila dacă mancați zarzavaturi cu frunze verzi, lapte și brânzeturi, ouă, pește, carne și  ficat.

Vitamina B5 Combate uscăciunea pielii și fragilitatea părului, stimulând creșterea lui, și intărește unghiile, iar Vitamina B6 Echilibrează pH-ul pielii și a scalpului. Găsiți Vitamina B6 în peşte, carne de pasăre, ficat de vită, năut, varză și  țelină.

Vitamina B12 Regenerează celulele pielii,  stimulează creșterea părului și a unghiilor.

Această vitamină constituie cel mai puternic factor antianemic cunoscut până in prezent.  Are un rol important si in protejarea celulelor hepatice, datorită proprietății ei de a impiedica depunerea grăsimilor in ficat. Vitamina B12 se găsește cu precădere in produsele de origine animală:

  • carne de pui, vita, porc, mai ales in ficat;
  • lapte și produse lactate;
  • ouă;
  • fructe de mare: crabi, stridii, scoici;
  • somon și  ton.

Vitamina C Neutralizează acțiunea radicalilor liberi, reglează sinteza de colagen, asigură o exfoliere ușoara a pielii și decolorează petele cafenii. Cele mai importante surse în care găsiți vitamina C sunt Citricele, roșiile, ardei, broccoli, varza, spanacul, patrunjelul, capșunele și  pepenele galben.

Includeți  aceste alimente în meniul zilnic şi veți avea doar de câştigat!