Campanie intensă de promovare a litoralului romanesc

Asociatia Litoral Delta Dunarii continua campania puternică de promovare a litoralului romanesc si in anul 2016. Reprezentantii asociatiei, impreuna cu conducerea aeroportului Mihail Kogalniceanu, au in vedere extinderea numarului de zboruri pentru a atrage un numar cat mai mare de turisti romîni și străini.

Principalul obiectiv al Asociatiei Litoral Delta- Dunarii este cresterea numarului de turisti in anul 2016. Agenții din turism de pe litoralul romanesc au avut un an fructuos in 2015 spun reprezentantii Asociatiei Litoral Delta Dunarii. Totul se datoreaza numeroaselor campanii de promovare si participarii la targurile de turism.

Reprezentantii Asociatiei Litoral Delta Dunarii spun ca evenimentele organizate in vara anului viitor vor atrage in continuare un numar mare de turisti atat romani, cat si straini. In luna septembrie, Mamaia va gazdui Campionatul Mondial de Seniori la bob. Competita va aduce sportivi din toata lumea la Mamaia. Tot in vara este foarte probabil ca in Mamaia sa se desfasoare un festival de muzica electronică.

Totodata, pe aeroportul Mihail Kogălniceanu a apărut doua noi rute aeriene in aceasta vara: Milano- Constanta si Londra Constanta. Pentru anul 2016 este programată inaugurarea unui alt zbor pe relația Constanta-Atena. Conducerea aeroportului Mihail Kogalniceanu impreuna cu reprezentantii Asociatiei Litoral Delta Dunarii au in vedere extindererea numarului de zboruri pentru a atrage un numar cat mai mare de turisti straini.

In urma campaniilor de promovare ale turismului romanesc, statisticile au confirmat faptul că,in anul 2015,numarul pasagerilor a crescut cu 92%.

Reporter: Camer Nita ; Imagine: Narcis Verdes