A început cea de a 4-a ediție a Campaniei ‘’Vacanță în siguranță’’

Pentru al patrulea an consecutiv, Campania ‘’Vacanță în siguranță’’  îşi propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei “brăţări de vacanţă” şi organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc. Anul acesta, vor fi distribuite peste 15.000 de brăţări rezistente la apă, pe care se vor trece elemente de identificare precum numele copilului şi un număr de telefon al părinţilor. Totodată, pe brăţări, turiştii vor găsi şi numerele de telefon de la Radio Vacanţa şi World Vision.

Echipa Radio Vacanţa şi voluntarii World Vision au împărţit până acum peste 3.000 de brăţări de vacanţă copiilor sub 7 ani, veniţi la mare în Staţiunea Mamaia. Campania a fost un succes încă de la prima ediție. Anul trecut peste 200 de copii rătăciți pe litoral care purtau brățara au ajuns la Radio Vacanța.

Partenerii Campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” în sezonul estival 2013 sunt: Asociaţia Litoral – Delta Dunării, Asociaţia Patronală Mamaia, Patronatul Firmelor din Turism “Ion Movilă” Eforie-Techirghiol, Asociaţia Naţională a Scafandrilor şi Salvamarilor Profesionişti din România şi I-Tour. Campania se va încheia pe 1 septembrie.

Reporter: Camer Negip ; Imagine: Victor Nita