Reclamații pe bandă rulantă la Protecția Consumatorului
Când vine vorba de drepturile lor, constănțenii și le cunosc foarte bine. Așa că atunci când consideră că sunt trași pe sfoară de prestatorii de servicii sau comercianți, aceștia nu ezită să solicite sprijinul inspectorilor OPC. Aproximativ 250 de reclamații au fost înregistrate în luna ianuarie. În urma verificărilor, s-a constatat că 60% dintre acestea sunt întemeiate.
Companiile furnizoare de energie electrică, servicii de internet şi cablu TV precum şi firmele de executie si montare tâmplarie se află în topul reclamaţiilor la Comisariatul Județean pentru Protecţia Consumatorului .
Peste 50% din reclamațiile depuse de constănțeni au fost rezolvate în favoarea lor.
Dacă considerați că ați fost înșelați după ce ați cumpărat un produs sau după ce ați apelat la prestatorii de servicii, nu ezitați să faceți o sesizare scrisă la inspectorii CJPC.
Reporter: Camer Niță ; Imagine: Narcis Verdeș