Atenție când faceți cumpărături on-line

Conducerea Oficiului pentru Protectia Consumatorilor trage un semnal de alarmă in rândul celor  care obișnuiesc să facă cumpărături online. In ultima perioadă, a crescut numărul celor care fac achiziții online, precum și numărul persoanelor nemulțumite după ce primesc produsele comandate. Dacă vă aflați în această ipostază trebuie să știți că aveți la dispoziție 14 zile să faceți retur fără să oferiți nicio explicație.

Inspectorii OPC susțin că sunt asaltați de reclamații, unele întemeiate altele de-a dreptul comice sau altele care nu țin de competența instituției. Cei mai mulți consumatori solicită să li se rezolve imediat problema, igonorând faptul că pentru ca angajații OPC să ia măsuri, trebuie să primească o sesizare scrisă.

Cele mai multe reclamații vin din partea celor care obișnuiesc să achiziționeze produse online. Pentru această categorie de consumatori, reprezentanții OPC au câteva sfaturi prețioase.

Cele mai multe sesizări către OPC Constanța au fost făcute online în anul 2016.

Reporter: Camer Niță ; Imagine: Narcis Verdeș

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *